Recenze

Recenze: Fotokniha

Že jsem s produkty firmy Saal Digital spokojená, je nadevše jasné. Koneckonců jste si o tom mohli přečíst už tady a taky tady. Tahle německá firma má však ještě jeden produkt – můj nejoblíbenější – který si zaslouží recenzi. A tak do třetice všeho dobrého napíšu ještě něco o jejich famózní fotoknize.Fotoknohy Saal Digital jsou přesně takové, jaké by měly být fotoknihy zachycující vaše nejkrásnější chvíle. Kniha je kvalitní, dost dobře si dokážu představit, že ji budu za x desítek let roztřesenou rukou ukazovat pravnoučatům. Pokusím se výhody této fotoknihy shrnout trochu systematicky:

1. Barvy. Superdůležité. Máloco mě u fotek naštve víc, než když si objednám fotky, které pořídil profesionální fotograf a jsou naprosto fabulózní a poštou mi přijdou jakési tenké papírky mdlých barev (a ano, už se mi to párkrát stalo). Tak u Saal Digital se vám to nestane. Je to zatím jediná firma, u které si troufnu říct, že vytištěné fotky mají stoprocentně věrné barvy. Zvolila jsem matné stránky, to dodává fotkám ještě o něco luxusnější nádech.
  2. Papír a vazba. Veledůležité, pokud chcete, aby vám kniha vydržela. Fotky jsou vytištěné na pěkně pevném papíře, dokonce se ani nebojím nechat svoje děti otáčet stránky (v trhání listů z knih a fotoknih mají už nějakou tu historii). Vazba je naprosto precizní, nikde se nic neodlepuje a je skutečně pevná.
  3. Vnitřek knihy. Luxusní provedení je samozřejmě poznat na detailech. Fotokniha Saal Digital je v tomto směru dokonalá také v tom, že si můžete dovolit použít fotku řes celou dvojstránku, aniž byste se museli dívat na šev nebo přeložení, které vaši fotku přetne napůl. Všechno uvnitř knihy je symetrické, zarovnané, nic se neodlepuje a nikde netrčí.

A ještě nějaké ty technické záležitosti:

1. Knihu vytvoříte v programu, který si zdarma stáhnete. Práce s ním je jednoduchá, program je přehledný a nabízí mnoho funkcí a vylepšení, jako jsou barevná pozadí či klipart.
  2. Odeslání i doručení jsou bleskové, jak už je u Saal Digital zvykem. Poštovné do ČR stojí stejně jako u jiných společností se sídlem v ČR.